ზოგადი შეფასების
სქემის ნიმუში
ამონარიდი2011-2016წლის
სასწავლო გეგმიდან
თარიღი:
შეფასების მიზანი: ინფორნაციის მოზიების უნარის შეფასება
მოსწავლე
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
|||
1.
2.
და
ა.შ.
|
ინფორმაციის
წყაროების არჩევა
|
მოძიებულიინფორმაციის
კვლევის
მიზანთან
შესაბამისობა
|
მოძიებული
ინფორმაციის
ორგანიზება
|
ქულათა
ჯამი
|
0-3
|
0-3
|
0-3
|
0-3
|
|
|
|
|
|
როგორც ცხრილიდან ჩანს ქულათა მინიმალური რაოდენობა
შეიძლება იყოს0, ხოლო მაქსიმალური რაოდენობა -9
კონკრეტული შეფასების
სქემის ნიმუში მათემატიკაში
კითხვა:რა
ცოდნა და უნარები ფასდება?
პასუხი: ამოსახსნელი
ტექსტური ამოცანა, რომლის ამოხსნა მოითხოვს განტოლების შედგენას და ამოხსნას
ამონარიდი
2011-2016წ. ეროვნული სასწავლო გეგმიდან.
საფეხურები
|
ქულა
|
ამოცანის
მონაცემების ორგანიზება
ამოხსნისათვის
საჭირო მონაცემების ამოკრეფა ამოცანის ტექსტიდან
მონაცემების
ორგანიზება და ისეთი ხერხით ჩაწერა რომელიც აადვილებს ამოხსნის გზის მოძებნას
ადეკვატური
აღნიშვნების შემოტანა
საძიებო სიდიდეების
გამოყოფა
საძიებო სიდიდეებისათვის
ასოითი აღნიშვნების შემოღება
მათემატიკურიობიექტებისა
და პროცედურებისათვის სწორი აღნიშვნების გამოყენება
(ფუნქციის, ალგებრული
მოქმედების)
|
0-1
0-1
0-1
0-1
0-1
|
შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
მინიმალური
|
საშუალო
|
მაქსიმალური
|
|||
საკლასო და საშინაო
დავალებების შესრულება
|
ახერხებს მათემათიკ- ური ცნებებისა და ტერმინების, დებულებების
გამოყენება
|
ახერხებს კავშირე - ბისა დამიმართებების
დადგენას ამოცანის
ჩამოყალიბებას.
|
შეუძლია მსჯე-
ლობა დასაბუ-თება.ამოცანის
მოდელირება
ამოხსნის გზა და
მისი რეალიზება
|
|||
ლოგიკური აზროვნება
|
მოსწავლეს შეუძლია ამოცანის გააზრება და მისი გარჩევა
|
შემოქმედობითობა, თანამშრომლობა,აზროვ-
ნების ხარისხი
|
სტრატეგიების გააზრება სასწავლო საქმიანობის ხელშეწყობის
მიზნით.აქტივო-
ბებშიმონაწილეობის ხარისხი
|
|||
გეომეტრიისა და სივრცის აღქმა.
|
ახერხებს გეომეტრიული ფიგურების და სივრცუ-
ლი ფიგურების ერთმანეთისაგან გარჩევას
|
განასხვავებს მათ ერთ-
მანეთისაგან თვისებე-
ბით, სიბრტყეზე და სივ-
რცეში მდებარეობის მიხედვით
|
სრულფასოვნად აღწევს სატანდარტის იმ
შედეგებს, რომელ-
თა მიღწევასაც ემსა-
ხურება მოცემული თავი
|
|||
პრეზენტაცია
|
ახერხებს შესწავლილი
და დამუშავებული
მასალის წარმოდგენას
|
პრეზეტაციის დროს
ახერხებს შესრულებული მასალის წარმოდგენას. ხსნის
შესრულებისგზებს.
|
სრულფასოვნად წარმოადგენს შეს-
წავლილ მასალას.
ახდენს მის პრეზენტაციას საკმარისად დამაჯერებლად.
ხსნის შესრულების გზებს.
|
|||
მათემატიკის წერითი
შემაჯამებელი დავალებაის შეფასების სქემა
|
1-3 ქულა
|
4-5 ქულა
|
6-7 ქულა
|
8-10 ქულა
|
ამოცანები , რომლებიც მათემატიკური აპარატისგამოყენებას
მოითხოვს
|
მოყვანილია რამ-
დენიმე ძირი-
თადი ფორმუ-ლა ამოცანების ამოხსნის გარეშე
|
ამოხსნილია ერთი ამოცანა
|
ამოხსნილია ნა- წილი ამოცანები ან ყველა ამოცანა ამოხსნილია
არასრულად
|
ამოხსნილია ყველა ამოცანა
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий